Helgen har en mening igen

God morgon.

Eller aa, vaknade för ett bra tag sen.
Igår var jag i skolan, sen drog jag med några tjejer från klassen på möte med student människor, angående skiva och sånt. Tjejerna i min klass valde en sjuk klubb, är så jävla skeptisk till valet, men aja.. Vi gick runt i butikerna efter, de köpte massa, sen åt vi på BK. Åkte till Mariatorget för att möta mamma och morbror, sen åkte vi till deras nya hus i Nacka. Efter det handlade vi, och kom hem och åt fläskkotlett med familjen! :) Vid 9 mötte jag upp Andreas, Johanna och en full Alex vid centrum, sen gick vi hem till Andreas och åt massa chips och såg på filmen The last song. Sorlig värre. Inte en film för mig. De drog vid midnatt, då segade jag och Andreas mest, men efter ett tag släckte han lampan, drog mig mot sin famn och höll om mig. Underbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0