Simply the best

Hej världen!
Har varit lagom upptagen hela helgen fram tills nu.
I fredags så var humöret på top, städade med lurarna i öronen,
duschade och satte mig för att ta det lugnt.
Då frågade Andreas om jag ville ta en promenad ute i det fina vädret.
Jag satt i blött hår och klockan var 3, javisst sa jag och på 10 minuter lyckades jag fixa mitt krull.
Vi gick en ganska lång promenad ute, pratade om allt och inget.
Åkte till Max och köpte middag och sen tog vi det bara lugnt hela kvällen,
jag fastnade för En prinsessas dagbok, efter den låg vi och pratade i flera timmar.
Igår så åkte jag och Andreas till Liljeholmen, han köpte en tröja och hårprodukter.
Vi gick ner till en thaishop och köpte chips som brände ihjäl våra tungor.
Åkte sedan in mot stan och gick runt där, fick mina älskade svarta byxor från hjärtat :D
Han köpte en assnygg baseball tröja på Footlocker, sen vart det stressigt till bilen.
Så himla skönt att åka bil hem.
Vi köpte mat från City Gross, och lagade ihop oxstek med hasselbackspotatis och bea, smakade himmel.
Vi låg och tittade på TV i vardagsrummet och åt massa ostbågar till det,
självklart blev det ett avsnitt SOA, och myyys på det.
Nog den bästa dagen på väldigt länge!
'
I skrivande stund sitter jag med näsduken och snyter mig stup i kvarten.
Hoppas jag inte lyckats dra på mig en förkylning :(
Har sett på Brokeback Mountain idag, och bara latat i hopp om att bli bätte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0