Long time no see

Hej! Tänkte ta upp lite roliga saker som jag gjort:) under arbetsmiljö dagen 7/12 hade vi askul, lekte, drev, åt gott och tog en lång prommis. Blev hämtad av Andreas sen plockade vi upp John och tränade hårt. Lördagen 8/12 åkte jag och andreas till Texas longhorn och åt en smarrig middag:) bakade lussebullar och pepparkakor med mamma på söndagen. Förra veckan jobbade jag, tränade, träffade babe, va på julmiddag med jobbet och fick kostaboda ljuslyktor på fredagen. Sen mötte jag Johanna och hennes kompisar i stan och tog en cider och snackade en jädra massa. Vi mötte upp Andreas och Jens, Andreas va så jävla full och rolig hahahah vi kunde inte sluta skratta åt allt han sa och gjorde! Men skenet bedrog och han mådde inte så bra vid midnatt så vi tog en taxi raka vägen till sängen. Hela lördagen va seg, vi åt donken och såg på tv hela dagen, säsongsavlutet på soa va grymt! Det var adventsmys hemma i söndags med julgranspynt och i måndags gymmade jag med Johanna. I tisdags åkte jag med Andreas familj och firade deras kusin i Årsta som har gjort om hela lägenheten skitsnyggt! Gullade med söta babysen och åt god cheesecake. I onsdags tränade jag och slog in massa paket. Igår julhandlade jag och Andreas, vi hittade en del till oss själva också haha, sen käkade vi millas och myste hos honom. Nu sitter jag bland sovande sötnosar, sista dagen idag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0