The sick week

25/12 åkte översjuka jag med mamma och mosters man till Elgiganten och media markt för att köpa oss lite grejor. Sen blev det fira jul med hela tjocka släkten. Vi käkade massa god mat och körde charader, lekte med Liam som hellre ville hoppa med rumpan på min mage, haha fisen! Fastnade i en snödriva på vägen hem med min bror och kusin, finns en första gång för allt!

Mellandagsonsdag! Drog med mig flera pack näsdukar och köpte lite saker på Nacka forum med hjärtat, han var reagalen och köpte hur mycket som helst! Vi åt godaste pastan på formaggio sen slocknade jag i sängen från typ 4 till dagen därpå, tog en dusch och sov hela natten, stackars Andreas sov i gästrummet.

Torsdagen är lite vag haha men jag minns att sötaste hjärtat tog hand om mig och köpte god mat:)

På fredagen mötte jag födelsedags barnet Yohanna och somaya, vi gick runt i skäris, köpte lite till kvällen och åt god lunch. Vi drack lite hos henne på kvällen sen åkte vi till Judith och Bertil på söder och tog en cider. Vi dansade på nype och kände oss för gamla.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0