Swedish house mafia baby

Var så jäääkla stressad hela lördagen, sjuk tjej jag vet. Åkte till skäris och köpte 2 linnen för jag inte visste vad jag skulle ha på mig.... Hela dagen dunkades musik, mötte Andreas och Matti vid 4 vi köpte mat och sen upp till Anna och föööra! Drack något för mycket fireball och fyllan slog till tidigt hahah:) vi mötte Jens, Fille och de, åkte mot Solna till arenan. Det var så jävla mäktigt och nice på alla sätt och vis!!!! Världens bästa grupp och de spelade mina favolåtar, sweet disposition, leave the World behind och show me love. Vi shotta, hoppa, dansa, sjöng och skrek, fick sitta på Andreas axlar och rejva! Nä helt klart ett minne för livet, slutet va episkt. Vi åkte till tc för att käka men det var prooooppat överallt! Så vi tog en taxi hem och lagade nudlar sen däckade vi till kill bill.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0