Fira och snyta

Herregud vilken ledighet! Har haft det så bra. När sista dagen på jobbet va över så åkte jag hem till andreas, åt tacos och såg på gsh med Johanna och Alex, sen sov vi så jäkla skönt.

På lördagen så tog vi det lugnt och lagade god mat, vi åkte till Nacka forum sent och handlade lite fler julklappar, sen såg vi på Johan Falk.

Söndagen gick åt att fixa de allra sista julklapparna, vi gick in på toysrus och kände oss som barn igen. Innan det kokade jag kolor som blev jättegoda.På kvällen åkte vi hem till Alex och körde uppesittarkväll såklart utan vinst!

24/12 julafton! Rev upp alla paket hemma, fick underkläder och lurviga tofflor. Familjen blev jätteglada för det jag gav dom:) firade jul med Andreas familj, vi öppnade julklappar innan alla kom, fick jättemycket fint, parfym, jeans, tröja, och tofflor. Andreas blev asglad för det han fick:) vi åt julbord efter kalle anka och körde frågesport, sen öppnade vi kompaniklapparna och pratade om Thailand eftersom hans moster landat i Stockholm från thai bara några timmar innan.. Kände mig sämre för varje minut, på kvällen var jag helt slut och knäckt av förkylningen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0