Januari

Började jobba förra måndagen, trött som ett svin, på tisdan käkade jag och Andreas på vapiano och pratade som dårar. Tränade i onsdags och i torsdags tog jag sällskap med Andreas på gymmet:)

I fredas käka vi kött potatis och bea hos Olssons sen åkte jag, Andreas och Yohanna och såg the hobbit, den va asbra:) I lördags firade vi min bror som fyllde 25, bakade cheesecake och åt dolma. På kvällen var jag med babe och såg på film och svullade. I söndags kämpa vi i flera timmar med att slänga ut Andreas säng, till slut kasta han ut den ur balkongen! Vi handlade lite på Ikea efter och åt tacos och tränade efter.

Denna vecka har jag jobbat, tränat med Andreas i tisdags och igår hängde jag med ayan, mary och miss k. Vi käkade sen köpte vi massa saker till ayan, därefter gick vi hem till henne, hon bakade muffins och jag lekte med hennes småsyskon hela kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0