Hääääh

I söndags åt vi donken till frulle och såg på Ted, skön jäkla film! Vi segade hela dagen, sen drog vi hem till Matti där Anna och Emma va för att mecka ihop alla hans nya möbler, gick bra ju:) i måndags efter jobbet skulle jag träna med Johanna, hittade inte skitkortet, vi åkte hem så hitta jag det direkt! Blev gym, tränade bröst, axlar och biceps. Börjar typ äntligen se lite resultat efter 3 månader! I tisdags var jag med Andreas, vi myste bort hela dagen, drack te och hela kitet som tillhör. Igår gymmade jag efter jobbet och lagade grym middag. Idag har vi lekt i snön, såååå kul! Sen har jag tagit vara på att sluta 3 timmar tidigare:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0