New years

Lördagen spenderades med Andreas, chips, dipp och Johan Falk, kunde inte bli bättre. Vi åt middag med hans föräldrar och sa hejdå.

30/12 vi vaknade i ett tomt hus, lagade amerikanska pannkakor och såg på tv. Åkte hem och åt lunch med familjen. Sen tog det timmar för mig och Andreas att enas över ett beslut, fyfan asså aldrig mer!! Vi såg på baby på vift som är för jäkla rolig:)

31/12 nyår! Köpte lite mer dricka och mat sen åt jag nyårslunch hemma, tog det överdrivet lugnt och fixade mig. Åkte en till Fille och Timmy med Andreas, vi käkade mat, drack, drev med Fille som va full som en kastrull! Åkte till stan med andreas, Adde, Dennis och Jens och såg på fyrverkerierna som va sjukt nice, Jens sprutade halva sin champagne på min väska och så fick jag en nyårskyss på en fin plats:) vi gick förbi Alex och önskade gott nytt år, sen hem till Danne som va så full, och givetvis Fille. Vi somnade gott vid 4.

1/1 det nya året spenderades på donken, gott gott. Vi lagade en övergrym tacopaj till middag, såg på Johan falk. Året kunde inte börja skönare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0