sorry lovers!

är ledsen över att jag inte har skrivit!
det var så att sidan hackade när jag försökte logga in så jag gav upp efter ett tag! haha men här är jag igen glada tittare:)
säger bara ren lättnad från skolan nu hade tre prov! glad o slippa det, men men det var det och sen på eftermiddagen stekte lite hos andreas åt hemlagade pommes o gorbys haah, sen vare oc :) haha en timme efter åt jag grillade hamburgare me pommes MUMS! gården va ju ganska kul.. jag o mina kommentarer I like me lajki! anyway satt med älsklingen under filmen.. vi är inte kloka nånstans ;)
och nu sitter jag här och tittar på two weeks notice, aja ska kila iväg nu pouss sötisar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0