080808

Hej på er! Bloggen har krånglat hela förmiddagen, eller så är det mitt internet. Jag har spenderat dagen vid tv:n sedan tog jag en lång varm dusch. När jag var färdig handdukstorkade jag mitt hår, då min bror plötsligt kommer in! Jag stod naken! Jag var helt chockad men lyckades skyla min kropp och föra chockljud med öppen mun. Han stängde då genast dörren och jag stod där inne och tyckte att det var hur pinsamt som helst att gå ut ur badrummet. När jag kommit ut ur badrummet rusade jag till mitt rum och vi lyckades ignorera varann i tre timmar. Jag blev så himla hungrig, så när mamma kom gick jag ner och fixade kryddad omelett. Nu sitter jag här och Andreas är så nördig med sitt dataspelande! Kan han inte bara fråga om jag vill göra något sött med honom? Oh! Haha, vi ses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0