Bibi

Jag avslutade nyss en konversation med min mormor. Vissa ignorerar samtal från sina mor och farföräldrar men jag tycker synd om den, speciellt när de är ensamma. Vi pratade om att hennes dotter kommer om exakt två veckor, hon bor i Tyskland. Vi alla har saknat henne så himla mycket. Min dag har gått åt att sitta hemma och lata mig, men jag har gjort goda gärningar, jag vek alla torkade kläder, och dammsög både under och övervåningen plus trappen. Efter den satt jag och min bror och tittade på kanske sju futurama avsnitt på rad, serien är ju hur rolig som helst, sedan kom min andra bror vi pt mat sedan fortsatte vi att titta. Snart ska jag möta upp Andreas, vad vi gör har jag ingen aning om, men jag vill dammsuga upp alla moln på himlen så att solen tittar fram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0