Dags att sova, eller inte

Tjena. Ville notera att familjen oficiellt förbjudit mig att använda min mobil! Stackarn är i så dåligt skick att den till och med bär bandage tejp. Min K750i ska lämnas in på lagning, för tillfället har jag en skjutbar nokia.


Jag har bläddrat lite genom bloggar nu inatt och fann ett par intresanta saker. Blondinbella har haft frågestund och en fråga om vad hon tycker om sina konkurenter Kissie, Stina och Kenza ställs. hon svarar negativt på alla tre.

Kissie kallar Isabella för "Gris", "Miss Piggy" och så vidare, och pratar om att Isabella är oförståndlig när hon bär en räv. Medan hon tycker att det är okej att hon har på sig en lång pälskappa som säkert är gjord av 100 - tals minkar! Sinnessjukt och omoget!

Får inte missa att skriva om Kenza. Även hon verkar vara lite "omogen" för hon gillar TH, så är det hon som är mognast i allmänhet. Och yngst. Hon går i sitt spår och bryr sig inte om de andra. Hur skönt är det inte att vara lika ledig som henne och samtidigt tjäna otroligt mycket pengar.

Om jag vore en av dessa tjejer som låg i bloggtoppen skulle jag fokusera på mig själv och mina läsare framför allt och inte brytt mig om media och rykten samt andra topp bloggare. Skulle faktist vilja lära känna Kenza, hon verkar vara mest jordnära av alla bloggare som har höga läsar antal.

Nu blev jag trött efter allt skrivande. Godnatt små ugglor, vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0