Förlåt!

Jag ber tusen gånger om ursäkt för att det inte blev något inlägg imorse! Men, jag vaknade en bit innan ett idag och åt grillad kyckling till frukost. Sedan drog jag direkt hem till Dennis, var där en stund, sedan åkte jag och Andreas till centrum för att köpa frukost och mat till sen. Vi hyrde också Saw 4, mitt val. När vi var färdiga åkte vi tillbaka och Andreas fixade äggröra och rostade bröd. När alla de fetat upp sig tittade vi på Saw 4, alltid lika otäcka dem där filmerna! Efter filmen blev Andreas lite bitter så vi åkte hem till honom istället, jag och han. Vi åt nudlar och myste, när det börjat mörka så tittade vi på tre stora fotoalbum från hans barndom, de är urgulliga! Regnet öste verkligen så jag kunde inte komma hem, men så fort det lugnade sig lite skjutsade Andreas hem mig. Nu sitter jag med iskallt vatten och lantchips, see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0