Funderingar

Jag har stora funderingar på att göra om mitt tråkiga rum. Jag ska åka till Ikea med mamma och käpa gardiner och persienner åtminstonne. Det är väldigt tråkigt att stiga in på mitt rum men jag har stora planer att göra med rummet inom loppet av ett år. Jag ska : Riva upp all tapet och måla en ljus ögonvänlig färg, just nu har jag puderblått. Jag ska även införskaffa kläder till mina fönster, det är så naket (alltså gardiner och persienner). Jag ska riva upp golvet och sätta dit parkettgolv. Jag ska köpa en mahognybrun byrå där jag kan lägga alla böcker, pennor, etc. Jag ska rensa hela skrivbordet där jag inte ska ha någonting förutom en penna och ett sudd, och min läslampa med lysrör. Jag ska rulla ut min bruna matta som är från Mio. Sist men inte minst så ska jag köpa kuddar och puffar till mina gäster, och självklart en liten platt tv någonstans i rummet. Ja, det är mina framtidsplaner..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0