Hehe

Hej! Många kanske missförstår men ännu en gång för er som inte fattar, så är jag och Jakob bara vänner. Skoldagen gick iallafall bra, men lyssnade knappt på någon lektion latjade bara. Slutade något innan tre och drog till stan med Daniel och Jakob, vi åt på Burger King. Efter det gick vi runt på stan en stund, köpte skolredskap och jag visade dem massa parfymer. Alla tre var sysslolösa så vi drog hem till Daniel och var där och hade kul, de "läste" Slitz tidning och jag skrattade åt dem. Sen pratade vi nog mest om allt. Vid sjutiden skjutsade Daniels pappa oss till Spaderdam i Mälarhöjden där vi åt. Jag åkte hem efter det och stötte på Bejna Timmy, Navid, Kevin och vi promenerade runt och pratade. När jag kom hem hjälpte jag min bror att montera en soffa som han ska ha i sitt rum. Han har köpt massa nytt, så orättvisst! Nu ska jag prata lite med Andreas, en vecka sen fan.. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0