Helg igen!

Tja! Dagen har gått så fort, vi skojade genom alla lektioner och slutade nångång vid två. Sedan skulle jag dra hem till Jakob med sällskap av honom och Daniel, men Daniel skulle hem och lämna sina böcker först sedan komma. Så jag for med Jakob hem till honom, vi åt mackor och körde Guitarr hero. Mannen kör på expert! Jag på easy, pinsamt! Jag hjälpte honom städa sitt rum och sedan mötte vi upp Daniel och vi skrattade massor tillsammans.. Det är verkligen ett par bra killar jag parats ihop med. Vid sextiden skulle dem dra till stan och titta på Kärrtorps nollning, så jag passade på att dra hem till min kusin som idag fyller 22. Vi åt massor med mat och jag pratade med mina jämnåriga kusiner Amanie och Claudia om allt. Kom precis hem och är glad över att kunna blogga nu i helgen! See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0