I love

Godkväll. Jag gick hem till Andreas som jag tidigare skrivit att jag ska, vi bara låg i sängen utan ord och kramades, pussades. Det var så skönt att bara koppla bort allt och istället mysa. Sättet hur hans varma händer och fingrar drogs mot min rygg och höft går inte att beskriva.. Det kändes som om han aldrig gjort det förr samtidigt som jag/han track mig närmare honom, vi låg under täcket där det var mörkt, varmt och tryggt. Att tre små ord kan betyda så stort för någon är otroligt. Vi tittade då och då på filmen Resident Evil The Apocalypse men känslorna tog över. Snart börjar skolan för alla! Shit gymnasie livet är igång snart. Jag precis som alla tjejer måste nog ta och bestämma vad jag ska ha på mig, trots att jag börjar om en vecka. Skriver senare, bye.



Kommentarer
kristina

vilket gymnasium?

2008-08-14 @ 08:14:06
URL: http://kristinaaw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0