I'm looking for some hotstuff

Tjena era små krabater! Det blev aldrig som tidigare skrivit, jag var ute med mina föredetta klasskamrater, men vänner för livet! Vi hade så himla kul, vi snackade minnen och skrattade åt alla våra misstag. Vid halv tio drog alla tjejer hemåt men jag och Ravin stannade kvar, sedan kom pojkarna och började busa för sig själva. På vägen hem för ett tag sen berättade Ravin om en av sina drömmar, jag sket nästan på mig! Jag tvingade henne följa mig enda hem och sedan gå, jag vågade inte vista mig i mörkret, jag var jätterädd! Men när jag väl kommit hem fann jag mig själv bland en god kvällsmåltid som bestod av : grillade kyckling kruttonger, dipp och bröd till, och givetvis iskallt vatten, trotts att jag fryser.

Det blir mer tid för er om en stund!
Föresten, jag lovar att det skall bli mer färg och bilder i bloggen, men min kamera funkar inte så bra, och vår digitala funkar inte alls, håll ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0