Just shoot me!

Godkväll. Jag behövde inte åka till söder eftersom jag fick extra pengar av min bror så jag klippte mig i Skärholmen. Mitt hår slutade precis där min rumpa började, nu är det vid bröstet. Känns mycket skönare! Sedan hämtade jag ut mitt id-kort, såg väldigt brun ut på bilden. Sen åkte jag till Sätra och besökte Sätraskolan och lärarna, saknar! Efter det åkte jag till Skärhomen men Andreas, Martin, Maze, Timmy, Dennis, Kevin, Rakan, Matti. Där stötte vi också på Alex, Navid och Yossef. De första tre lämnade oss, men vi hade kul ändå. Vi gick runt och de fånade sig i massa affärer haha. Vid halv fem drog de hem och jag gick hem till min mormor. Mina kusiner från Tyskland kom idag på semester i Sverige. Har saknat dem! Adam och Sam heter dem, riktiga busar! Jag var där drygt till 8 med alla andra kusiner med, sedan for jag till Sätra igen och hem till Andreas. Vi myste och jag fick bitchslap:a honom så han inte skulle somna. Jag skyndade hem vid tio och mamma påminde mig om att jag och hon skulle skriva på massa papper till nya gymnasiet, då gjorde vi det, och pratade samtidigt. Nu är jag helt nervös, måste ta ett lugnande medel!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0