Kallt!

Tjena! Jag begav mig istället till stockarna där jag och Andreas var förr. Jag grät i fyra timmar, det lär bli mer. Men jag och Andreas pratade länge, det var svårt denna gång. Men jag ska försöka hålla mig till att det är den sista. Jag kan hålla mig att vara glad utanpå men ledsen innuti, om jag behöver det. Men jag orkar inte. Vid åtta skulle vi dra hem då min mun började darra nonstop och jag kunde inte få stop på den, det var hur läskigt som helst! Tror jag kommer bli sjuk om ett par dagar. Det känns lite tjockt i halsen. Jag träffade på Meltem och Rita och vi promenerade runt och pratade om massa saker. När jag kommit hem åt jag grillade marinerade fläskkotletter med grillad baguette och klyftpotatis. Och nu äter jag tortilla chips med dipp, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0