Läskigt värre!

Tjena, bajsar skiten ur mig snart! Jag sitter ensam här nere i läskiga mörkret med laptopen på låren, och tittar på Csi, äckligt avsnitt! För en liten stund sedan hörde jag en bil ute och tänkte kolla vem det var, så såg jag att den kärde in i vårt garage och bara slocknade, mitt hjärta hoppade ur kroppen och sedan in igen, jag ringde min bror som satt på övervåningen och han sa att det var hans vän, då kunde jag andas ut. Dagen har varit mysig utav helvete, jag promenerade hem till Andreas och vi vår i hans garage då han meckade med sin moped. När han insåg att det var misslyckat gick vi in och han åt middag, sedan åt vi nudlar och till slut glass. Mellanåt sov han i min famn och vaknade då & då när ett par söta ord tvingades fram ur honom men sedan var han i drömmarnas värld igen. Efter massa tjatande gick vi ut på en prommenad vid tio, pratade massor. När jag kom spenderade jag tid med mina syskon, vi alla satt med varsinn kopp te och tittade på Topgear, 2 ½ män och lite Sex and the city bjöd de på. Nu är reklamen slut ska sitta med kuddar runt om mig och titta på Csi, vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0