Less

Hej på er, underbart väder idag! Förlåt att jag inte bloggar lika mycket men jag har inte tillgång till internet så ofta nu. Igår blev inte som jag skrev. Jag mötte upp Alex vid sex tiden och sedan Yossef, sedan var vi ute med alla gamla klass kompisar och dem från parallel klassen. Otroligt kul! Det var jätteskönt att slappa med dem man kännt i många år och skratta åt allt. På vägen hem hittade jag en cykel som jag skulle cykla hem med, men sen kom Alex och tvingade mig sitta på styret när det vär en lång backe och en svängning. Jag var hur rädd som helst! Tittade på Hanibal med mina syskon när jag kommit hem sedan pratade jag i telefon med Andreas tills jag somnade. Har inte träffat honom sedan skolan startade, den jäveln! Vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0