Mat

God eftermiddag, har precis käkat klart en maffig middag, fläskkotlett, pommes och bearnesesås. Är helt proppfull! Dagen har jag spenderat hos Ayan och ätit massa toffefe och rostade mackor med choklad och tittat på SATC filmen, var lika spänd och inne i filmen som första gången jag såg den! Föresten hon har en syster som är tre år gammal Asia heter hon, och är hur söt som helst. Jag tog med mig polkagris hem till dem och skulle ge henne, men hon frågade först vad det var. Jag sa att det var polkagris och hon gav grimarser och sade att hon inte ville ha gris för det var emot hennes religion. Sedan sa hon : Jag vill inte ha din gris, jag vill bara ha muslimskt gris! HAHA jag skrattade utav helvete! Hon spottade också på mig för jag puttade på henne lite haha, men jag bryr mig inte, jag fick se henne duscha! Nu sitter jag med magen i vädret och är jättemätt, vad jag ska göra har jag ingen aning om, ska planera nu, vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0