Min dag

Jag kan snabbt dra genom den gångna dagen. Jag for hem till Ravin tidigt på förmiddagen då hon fixade mina ögonbryn. Sedan åt vi lite och snick snackade, när vi var färdiga med maten fortsatte vi in till hennes äldre systers rum och tittade på gamla skolkataloger och skrattade maten ur oss nästan. Dagen fortsatte med att vi experimenterade med min blogg lite för att testa nya saker, då ringde Mary och ville ha ut oss. Jag promenerade ute med henne och en hund som hon rastade, den var ovanligt snäll men jag var ändå skräckslagen. Ravin mötte upp oss och sedan gick vi hem till Mary där vi åt cookies och tittade på massa tv program. Vid nio skyndade jag mig hem eftersom jag hade levt av frukost och en pirog på hela dagen!


Kommentarer
linda

suuuuper snyggt;)

ja bara älskar din blogg, du skriver otroligt bra dessutom skulle ja vilja se fler bilder på dig och så dina kompisar.

puss

2008-08-11 @ 01:18:58
Hasna Arar

Kanske blev något fel, men tack igen!

2008-08-11 @ 01:23:32
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0