Något för mig?

Skolan har börjat sa sin stora roll i mitt liv igen. Men jag gillar verkligen allt! Stämnigen är skön och dem jag hänger med verkar vara otroligt snälla. Jag trivs helt enkelt, men det återstår att se hur det blir med plugget. Förr längtade jag till helgerna, nu är det vardagar som gäller för min del. För er som också börjat gymnasiet iår hoppas jag trivs precis som jag, annars kan man ju alltid byta. Jag tittar på filmen The Beach just nu och har sett den så många gånger, tittade på Fantastic 4 innan. Imorgon kommer dem som går i andra och tredje ring, lite pirrigt men det kommer nog gå bra. Jag ska snart iväg för att fixa håret  och sedan sova, men tills dess, ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0