Ny dag

God förmiddag alla. Just nu söker jag på sidor i internet om hur man behandlar svullna ögon, jag är i fullt behov av det. Men samtidigt känns det skönt att solen tittar fram och lyser upp rummen i huset. Jag behöver sova, men känner inget behov. I mina öron är det Three doors down - Kryptonite som spelas och snart Rihannas Disturbia, eftersom jag verkligen känner mig som henne i låten hehe. Många ungdomar befinner sig i Kungsträdgården under veckan och gör massa aktiviteter. Jag tycker inte att det är lika kul längre. För er som är intresserade, så är filmen The love guru gratis för er, sök mer info. Det är endast idag 18:30. Jag hör av mig mer senare, vi ses.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0