Ny dag

Hej på er. Jag sov väldigt tidigt igår pga min huvudvärk, jag la mig halv tolv inatt och vaknade inte förens elva idag. Jag pratade precis klart med mamma i telefon, gissa vad som hände? Hon föreslog att vi skulle åka till U.S.A, men inte förens om två år. Min mosters man är doktor och får åka runt i världen på massa resor, och min moster och min kusin Claudia brukar åka med och utforska länderna medan han sitter på möten. Om två år i Augusti ska jag till U.S.A vart exakt vet jag inte. Men grejen är att jag svurit på att aldrig åka dit. Vad är det för jävla land som bombar sönder mitt? Önskar att landet bara var aska : ). Hur nationalistiskt det nu än låter av mig så önskar jag att hela U.S.A var sönder bombat, helt enkelt. Aja nog om det, idag ska jag smyga hem till Andreas och väcka honom och gå upp till hans säng och mysa. Ses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0