Promenader

Jag fick nog av att vara hemma, så jag gick ut. Jag promenerade runt ensam och neddämpad när jag plötsligt hörde Andreas skratt. Jag undvek att gå till det hållet han var och vände, han såg aldrig mig. Jag mötte upp min bror i centrum som hyrde filmer och köpte gott gott och fortsatte sedan min promenad. Jag bad Andreas möta upp mig. Vi möttes och det vi gjorde på en timma var att tjafsa, inte kul men han måste inse fakta. När jag skulle hem för tio minuter sedan förföljdes jag av två män, riktigt läskigt. Jag sprang från deras sikte, till mitt hus och gick in till säkerheten. Fick precis höra av min bror att han ska lämna in mitt internet imorn.. Det innebär färre blogg inlägg. Vi hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0