Proppmätt

Det blev saftigt grillade hamburgare i grillsås, med kryddade potatisklyftor. och hamburgersallad som jag gjorde haha. Vinbärs saften får vi inte missa. Vi satt och pratade om gymnasiet och fusk och massa saker. Han berättade att det var lättare att fuska där än i grundskolan, men nej jag ska vara godtrogen och klara genom skolan utan fusk. Eller försöka åtminstonne. Nu ska jag byta om promenera till båtvarvet och sätta min vid vattnet, av nyfikenhet kanske jag doppar fötterna, annars blir det bara tankegångar i huvudet och musik i öronen, och ett par fallande droppar förmodligen, vi ses sen kära med människor, ni gör min dag.


Kommentarer
julie

Vad tycker du om stjärnornas förvandling, med eller utan smink...



Kolla in min blogg!

2008-08-12 @ 15:12:46
URL: http://juliesvarem.blogg.se/
Christina

Oh, vinbärssaft är bästa!

2008-08-12 @ 15:17:29
URL: http://pinapina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0