Regn gör en dyster, helt klart!

Hej söta läsare, jag fattar inte att för en vecka sen gick jag runt i korta shorts och bikini under solens strålar, och nu detta? Va beskt! Min dag har spenderats hos sötnosen Andreas, jag fixade frukost till hans hungriga mage, och sedan åt vi nudlar. Efter mycket mysande och tv tittande åt han med sin familj, och jag blev kvarlämnad hungrig. Men han är så omtänksam att han hämtade mat till mig, tacos. Vi myste och skojade massor och vid åtta skjutsade han hem mig. Här hemma har jag pratat med mamma bara, och ätit mig mätt. Det var egentligen tänkt att jag skulle hem till Alex som är ensam hemma, men den högst 100 meter långa biten hem till honom skulle göra mig dyngsur! Så nu ska jag banne mig blogga mycket ikväll och spela massa spel på datorn, see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0