School

Hej! Skoldagen har väl gått sjukt bra. Jag älskar min klass och speciellt killarna, för de är de enda jag kommer överens med. Vi fick våra skåp idag, allt är Jakobs fel att jag fick underskåp! Han bad mig gå före honom i kön när jag var bakom honom sedan fick han över och jag snett under honom, åh! Efter skolan åkte jag och Ravin till stan för att möta Mary. Vi gick runt och sedan satt vi och pratade länge i Burger King. När jag kom hem runt halv fem käkade jag kebab, och massa choklad. Föresten min bror har lämnat min internet modul, så jag har ingen internet på min dator för tillfället. Så jag frågade Jakob om han kunde hjälpa mig med att fixa på mobilen så jag kan blogga, och vara inne på internet från den. Han försökte flera gånger och nyss la vi på luren eftersom han var tvungen att åka iväg någonstans, på måndag har han lovat att fixa den. Och då kan jag blogga från mobilen mitt under en lektion vilket jag tycker är otroligt häftigt haha. Jag ska nog vara med Andreas en stund idag, har inte träffat honom sen skolan började. Vi ses sötsmulor!


Kommentarer
maary

jacob den nya superhjälten?

2008-08-22 @ 23:39:20
URL: http://bluuejeans.blogg.se/
Hasna Arar

Hell yeah haha!

2008-08-23 @ 11:38:41
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0