SP1D

Hej! Min första gymnasiedag är avklarad! Jag går verkligen i en bra social klass. Det är kul. Men man längtar fort hem! Vi gjorde massa övningar för att lära känna varann, och enligt mig och fler tjejer i klassen är Jakob, klassens hunk! Vi hade kul, men vet ni vi är 32 jävla elever i samma klassrum! Sjukt många att lära känna på en gång. Jag pratade med i stort sett alla som jag skulle kunna tänka mig bli vän med och känner mig nöjd med min första dag. Jag kom i samma klass som Alex Baur och vi har det trevligt tillsammans. Vi åkte hem tillsammans och han gick hem, medan jag gick till Sätra skolan. Stötte på älskling och sen Jonas! Åh jag pratade med honom om skolan, sommaren, att han saknat mig och såna saker haha, jag saknar den jäveln. Vid fyra drog jag och Andreas hem till honom och åt nudlar och myste. Jag hjälpte honom med sina läxor och pratade lite med hans föräldrar om min skoldag. Kom hem för en liten stund sen, precis när jag stängt ytterdörren öste regnet ner, vilken tur jag har! See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0