Spår av skola

Hej, man känner verkligen att det finns spår av skoltider. Man blir allt latare, vädret blir sämre och man känner sig allmänt dum. Jag vet inte vad jag ska göra idag men jag kanske åker hem till mina kusiner och hjälper dem packa upp saker och ting, min bror har sagt att de har överdrivet mycket saker i huset. De flesta börjar skolan imorgon, jag börjar inte förens på onsdagen vilket jag tycker är bra, eftersom jag hinner träna på "tidig" sömn flera nätter till. Jag undrar vad ni har för planer i detta väder. Får väl se vad jag hittar på, jag skulle gärna vilja se alla vänner innan vi splittras, men tror inte det händer. Aja ska ruttna på här i min säng, vi hörs senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0