Tack för mig sommar 08

Jag är väldigt överväldigad över detta sommarlov. Det har varit otroligt roligt. Jag vill bara skriva ett stort tack till dem som haft en bra del av den. Jag lär aldrig glömma dessa minnen, både bra och dåliga. Men tiden vi har tillsammans är prislös. Jag avgudar varenda en av er, för ni har liksom byggt upp mig till den jag idag är.. De starkaste i mitt huvud just nu är :
- Alla utekvällar
- Basket kvällar
- Fest hos Dennis kvällar
- Middagar
- Mys hos ensamma Andreas
- Massor med bad och skoj
- Skansen 08
- Filmkvällar
- Mysiga nätter
- Överflöd av mat
- Alla skämt
- När alla samlas och har kul
- Cykeltiderna
- Suttit och sjungit till musik tillsammans.

Jag har ett stort tack att säga till dem som hjälpt mig fullborda mitt sommarlov, och gjort det fyllt med skratt och glädje. Jag kommer att evigt stå er till tjänst. Jag fick trots allt som jag önskade idag, att få träffa dem killarna som betyder mest. Jag önskar att vi alla fortfarande ses någongång, och hänger ihop på somrarna, för killarna har banne mig lovat att vi ska åka utomlands ensamma nästa sommar. Jag hoppas det! Mitt sommarlov är officiellt slut nu. Men sprattliga jag kommer alltid leva kvar. Ska försöka hålla kontakten trots plugg och sånt, med alla. TACK igen.


Kommentarer
maary

hahah men du glömde våra joggingturer på morgonen :O:P

2008-08-20 @ 16:18:15
URL: http://bluuejeans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0