The Voice!

Hej på er! kom precis hem från en helkväll på The voice. Det var hur kul som helst! De bästa artisterna kom iår som t.ex. Flo-Rida, Colby Odonis, Brick and Lace, Adam Tensta m.f. Vi var en grupp tjejer på mellan 10 - 15 pers. Vi bildade stora ringar som vi dansade i och snacka om att mina fötter värker! Rösten är helt borta efter allt skrikande, men det var skönt att kunna umgås med sina nära och kära innan man verkligen skills åt i gymnasiet och skaffar nya vänner. Jag hoppas ni har haft en underbar dag, och jag är säker på att minst hälften av er har tagit min bild där nedanför, visst är den otroligt nice? Jag tycker det. Jag ska kolla på fortsättningen av The notebook, så jag skriver efter att filmen tagit slut, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0