Über!

Tjena! Denna skoldag var ännu bättre! Visst vissa lektioner var långtråkiga men i stort sett var det kul. Jag har lärt känna ett par idag haha, ni vet hunken Jakob som jag snackade om tidigare? Honom har jag pratat mest med. Johannes och Hugo är några jag också lärt känna. Vi gjorde fler namnlekar och pratade lite och latjade. Datorkunskap hade vi med. Efter osmaskiga lunchen fick vi rita plansher där klassens namn stod. SP1D. Vi ska nämligen åka till Kärsö den 4:de september och tävla mot andra ettor i THG. Vid tre slutade vi och alla åkte tåg gemensamt. Jag och Ravin var hungriga så vi bestämde oss att äta på Burger King vid plattan. Ayan hängde på. Vi åkte med Jakob och han hängde också på, vi fyra åt, och jag skratta nästan ut allt jag åt. Det var så himla kul. Fick lära känna honom lite mer, i framtiden kommer ett foto på honom haha. Jag orkar inte med min reserv mobil så jag använder min K750i, så jag har lyckats få med dagens. Ses.

ziptröja - Josefin Josefssons
Linne - H&m
Jeans - Weekday
till det hade jag vita tygskor från Dinsko.


Kommentarer
maary

är det bara jag som ser hennes lilla tjockis mage:)

2008-08-21 @ 23:34:07
URL: http://bluuejeans.blogg.se/
Hasna Arar

DET ÄR PRECIS EFTER ATT JAG ÅT PÅ BURGER KING OCH SKRATTAT IHJÄL MIG!

2008-08-22 @ 17:52:46
URL: http://laazy.blogg.se/
maary

suuure darlig ;)<3

2008-08-23 @ 20:15:15
URL: http://bluuejeans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0