Upp & hoppa!

Hej på er! Titta vad tidigt jag är uppe! Jag har varit uppe sen halv nio, för ett stöd till Andreas inför skolan. Jag vill sova men ändå inte, måste vänja mig! Jag måste ju vara uppe halv åtta när jag börjar halv tio nu, fan! Jag kan knappt tågtiderna eller hur snabbt jag kan gå på morgonen. Jag har bara bott här i två månader så det blir lite svårt. De flesta börjar skola idag och jag hoppas att allt går bra. Idag ska jag hem till Ravin för att mecka med hennes dator, sedan är det tänkt att hon ska fixa lunch till oss. Efter det ska jag träffa Andreas när han slutat skolan. Jag ska surfa lite på nätet och sedan äta mig en maffig frukost, jag är riktigt sugen på omelett! Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0