UPPDATERING!

Förlåt för en skitkass uppdatering. Har inte haft tid att skriva. Ska hastigt dra genom igår och idag.
Igår var skoldagen lång tråkig och många småsov. Efter skolan drog jag, Daniel, Jakob och Ravin till Mariatorget för att möta upp Jakobs syster Mira. Sedan åkte vi till stan och tittade runt på mobiler åt henne och åt såklart på Mcdonalds.

Idag var det en av de roligaste skoldagarna, hyssen som jag och andra gjort berättar jag mer om sen. Efter skolan var jag med Andreas som jag inte träffat sen skolstarten! Saknat honom! Brodern tjatar efter datan, typiskt.. Vi hörs!


Kommentarer
Sanna

Ha en trevlig kväll :)

2008-08-28 @ 21:25:46
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0