Uttråkad

Jag har varit hemma hela dagen, eller rättare sagt legat i min säng hela dagen. Inte rört mig allt. Jag sov till och med för att fördröja det tråkiga. Jag vill faktist börja skolan redan imorgon, orkar inte ha det så tråkigt som jag har. Jag har en to do lista över saker som måste göras innan skolan börjar. Jag måste : Klippa mig, lämna in min mobil på lagning, bestämma vad jag ska ha på mig, köpa mappar och tillbehör till skolans gång, men jag måste först få pengar av mamma. Men jag tror jag måste ringa till klippoteket och beställa tid, de har en jävla massa hår att klippa på mig! Mitt hår slutar där min rumpa börjar, haha. Jag tror inte det blir någon utgång för mig denna söndag, hur jag klarar mig vet jag inte.. helt sinnessjukt. Jag har en syndrom som lyder att jag inte kan vara hemma för mycket, jag klarar bara inte det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0