Vår dag, och Stockholmarnas.

Tjena. Ska tala om för en därute vad jag och Andreas pysslat med idag. Vi möttes vid halv sex och satt ute på en bänk och tänkte ut vad vi skulle göra. Vi gick sedan hem till honom då han åt mat, sedan rullade vi runt i hans stora säng och myste. Vid halv åtta drog vi oss in mot stan och vi åt lite smått på Mcdonalds, och sedan promenerade vi längs vattnet med våra sura remar längs Slussen, och sedan in mot Gamla stan och turist gatan. Fick tyvärr inte en bild på oss två men jag kan slå vad om att ett par turister har kort på oss vid St:Göran och draken statyn. Strax efter nio bestämde vi oss att åka hem till honom och titta på Os invigningen och mysa lite, och det gjorde vi gott och väl. En stund innan elva mötte jag min kära mamma som också befunnit sig i stan, med hon var i Go08 vilket jag inte var, sedan promenerade vi pratandes tillsammans hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0