Vardag!

Hej på er! Jag kom någon minut sent idag eftersom jag inte hittade klassrummet men det löste sig. Vi hade ett matte test som jag blev klar med efter 20 minuter, inte så svårt alls. Tvåorna och treorna är tillbaka till sin skola, och jag tyckte det var lite otäckt att vara med dem, eftersom de kanske såg ner på en bara för man var yngst och ny. Min andra och sista lektion på dagen gick också bra. Vi hade lite genomgång och fick låna 10 läroböcker, tungt! Efter skolan åkte jag, Ravin och Jakob till Kärrtorp för att hälsa på där. En riktigt fin skola! Det märks att bara smarta går där. Vi fyra mötte vi Rim och vi åkte hem med henne. Jag har suttit och slappat hemma ett tag, antar väl att jag ska titta på matchen eller något liknande. Vi ses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0