Värk

Hej! Dagen har jag spenderat hos Andreas. Vi tittade på Pirates of the Carrebian, död mans kista. Det var nog tv hela tiden, vi myste och var som små barn. Jag har världens värk i magen, och i huvudet. Jag har sovit fem timmar inatt, bara ätit frukost och en kycklingmacka på hela dagen, Andreas fixade nudlar vid tio tiden för jag mådde så dåligt, tack hunny! När jag skulle hem följde Andreas med och på vägen såg han den största vilda skalbaggen i Sverige, jag lovar! Den var minst 5 cm i kroppslängd och kolsvart, hur vidrigt som helst. Kommer ha massor med mardrömmar inatt. Just nu sitter jag med en flaska vatten, tidningen Söderort, och en clementine, see ya!


Kommentarer
Anonym

vet dina päron att du är tillsammans med honom?

2008-08-15 @ 00:13:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0