Vem kunde ana?

Hej på er! Jag var så ledsen när jag kom hem idag kväll för jag visste att min dator inte hade någon funktion längre. Jag gick dystert in till min brors rum och där låg påsen, jag frågade hastigt om modulen låg där i och han sa att de skulle skicka hem brev när det är dags att lämna tillbaka den. Aldrig! Ödet säger att denna modul ska hålla ihop med mig och ingen annan! Dagen spenderade jag hos Ravin, jag hjälpte henne med massa nya saker, (mer info sen) och sedan for jag hem till Andreas. Fan det var ju ett tag sen vi brottades och hade massa kul, skön stämning för första gången på länge faktist. Jag var hos honom hela eftermiddagen till nångång efter tio. Han var så trött efter sin första skoldag, så det räckte med att jag gav honom en ryggmassage, sedan slocknade han i över en timme. Han är så söt att titta på när han sover, vaken också haha! En bit efter tio for jag hemåt och åt pappas lagade nudlar, mums. Skola om mindre än två dygn! Panik. Men jag vill ändå starta, man känner sig fräsch efter ett galet sommarlov. Ses sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0