Naughty!

Skolan startade förra onsdagen och denna vecka har jag redan råkat ut för tre utskällningar! Tisdag : Spanska lärarinnan säger att vi ska kunna enkla saker som vart Madrid ligger, Ravin goes ; Ja, i Central Amerika. Jag får skrattattack gång på gång då hon säger att det ligger i Syd Afrika istället. Lärarinna som är gravid sa till flera gånger och ville till slut slänga ut oss. Onsdag : Hade tråkigt på lunchrasten så jag, Daniel och Emilia går in i en random korridor och hittar en stol med hjul, Emilia skjutsar runt mig på den i hög fart, jag och stolen ramlar så vi sprang in på ett rum och skrattade ihjäl oss. Fyra lärare kom och frågade vad som pågick och Både Daniel och Emilia vände sina huvuden och skrattade så jag fick hitta på en story, och givetvis babblade lärarna om att det inte var någon lekplats blablabla. Torsdag : Var ute med Daniel då vi bestämde oss för att sitta med Ayan & Co vid matbordet och vänta på att de skulle äta färdigt. De staplade över 10 plastmuggar och sa den som är sist att gå från bordet plockar undan. Alla flög såklart ur stolarna och gick till disken. Flera lärare kommer och säger till och de anfaller direkt mig, jag småtjafsar med läraren och han tvingade mig plocka muggarna, han frågade vilken klass jag gick i men jag lyckades att inte berätta haha. Så ser ungefär mina raster och lektioner ut eftersom alla vi ettor fortfarande utforskar skolan, lärare etc.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0