10/12 - 13/12

Dålig uppdatering betyder att jag ägnat min tid åt att plugga, familjen och vänner. I onsdags träffade jag Bejna ooch Emma och vi gick runt och pratade. Sedan gick vi till en lokal där Timmy, Alex, Dennis och Kevin var och vi rökte vattenpipa. Kom hem ganska tidigt och pluggade.

I torsdags mötte jag upp Andreas i Slussen sedan åkte vi mot Tyresö. Vi besökte pappas grav. Jag la blommor och snyggade till, och tog ett farväl. Efter det åkte vi till Globen och gick runt, sedan åt vi i Kungshallen, mixtallrik mums! Kom hem vid sju och pluggade lite samhällsekonomi.

Igår mötte jag Andreas och vi åkte till Vårberg för att han skulle delta i en innebandy match, men något kom i vägen så vi drog istället och handlade smått och gott och gick hemtill honom. Hans föräldrar var på kryssning så vi hade huset för oss själva. Vi lagade potatisklyftor med  kryddade kycklingklubbor, det var så gott att vi åt under tystnad. För att smälta ner maten låg vi på hans säng och tittade på filmen Fäst vid dig. Sedan blev det så att en av oss tittade på tv medan den andra sov, och så vice versa. Men vid 3 blev vi båda pigga genom att dricka dubbla doser av C-vitamin, men vid 4 tuppade båda av.

Otroligt skönt att somna i hans varma sköna famn, men ivrig var han under sin sömn haha. Vi vaknade runt 11 idag och låg och tittade på tv och myste ett tag sedan drog jag hem. Jag åt lunch med familjen sedanägnade jag större delen av min tid till att plugga. Jag kom riktigt långt. Jag slocknade ett par gånger men lyckades hålla mig uppe till slut. Klockan 7 mötte jag Andreas och vi gick hem till honom där jag rakade honom, riktigt snyggt! Sedan tittade vi på Simpsons the movie och därefter brottades vi.

Kollar på film just nu, ska återgå till det, ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0