16

8/12 idag vilket innebär min och Andreas dag.  16 månader firar vi. Jag skippade skolan idag och var med Dennis och Emilia i Skärholmen. Sedan träffade jag Andreas runt 4 sen drog vi till honom och tittade på oth, sedan åt vi nudlar och tittade lite på filmen Dagboken. Något hände mellan mig och min bror så jag drog hem tidigt. Vi försökte lösa allt hemma men allt blev bara värre och istället hoppade båda mina syskon på mig. 16 fyfan vilken skruttig ålder! Att man inte får göra det man känner för. Men snart är jag 17 och då blir det massa förändringar i huset. JAG gör mina regler då. Det är bra att de bryr sig om mina studier, men att jag inte får hantera det på mitt sätt stör mig. Bara för de har upplevt det, wow hurra för dem. Hur som helst, jag ska plugga mycket till nästa termin för det innebär ny start, ny klass, nya lärare och en ny chans. Och jag har redan lovat mig själv att jag ska ta den. Hoppas vecka 50 har startat bra för er! Bye.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0