Annandag jul

Go kväll! Jag har inte varit hemma på hela dagen och inte haft tillgång till något internet.

Gårdagen : Jag mötte upp Andreas vid sju och vi gick hem till honom. Hos honom öppnade jag den söta julklappen som jag fått av honom, jag fick en urgullig adidas tröja, men den var dock för stor. Jag gav honom en Rip Curl t-shirt, en Wesc tröja och en Boss parfym, och en hemlis! Vi myste gärnet och han åt mig levande för han var så söt! Han frågade vad vi ska göra under nyår, en nyårs kyss vill jag ha.. Jag saknade honom så himla mycket dagarna vi inte sågs men var tvungen att bita ihop.

Dagen : Jag vaknade 09:35 och bemöttes av min bror vid vår ytterdörr, han hade med sig en 40 tums tv. Vi bar in den till vardagsrummet och mer av den hann jag inte se eftersom jag åkte till Skärholmen. Det var massa folk som var där de trängdes och slet. Jag fick hem ett par riktigt bra fynd! 7 plagg. En snygg t-shirt från Monki och en från Gina tricot, även en skjorta från Gina tricot. Och så en lång svart cardigan från Only, och en mysig hoodtröja med stor hals. Från Bik bok fick jag hem två par jeans varav ett par Miss sixty, 600 Kr bara! Jag har fastnat hårt för en jeans jacka som finns i Monki, men vet inte om jag ska köpa den. Efter alla köp träffade jag mamma, moster och min kusin och åt mat. Sedan gick vi hem till bibi!

Nu är jag här och skådar tvn, inget märkvärdigt tycker jag. Jag tycker att Soda stream som jag köpte är en stor fascinerande grej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0