Beger mig snart utåt

God eftermiddag! Juldagen är kommen och jag undrar ivrigt vad Sveriges befolkning gör, 90% sitter nog hemma bänkade framför tvn/datorn/spel. Jag själv har gjort det och tagit en lång dusch för att fördriva tiden. Snart beger jag mig ut, eller snarare hem till Andreas. Äntligen får jag tala om en sak för honom, och äntligen ses vi! *Och självklart switchar julklappar*. Jag fick 500 riksdaler av min mosters man i julklapp, han säger att jag ska köpa upp alla pengar imorn! Det ska jag banne mig göra! Måste hämta ut min nya klocka från Smycka, ni ska få er en titt. Föresten, jag har en hög av bilder som jag ska visa er, men jag är bara riktigt lat, därav namnet på bloggen. Vi hörs ikväll om inte tidigare, för nu ska jag titta på Finding Neverland sedan fixa mig, bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0