Classy

Tjena mors. Ska ta och sortera här i bloggen, jag håller på, men har en bra bit kvar. Dagen har spenderats framför tvn bara, har spelat wii och tittat på filmer. Känner mig urlat. Det kanske finns en poäng i det hela, jag somnade inte förens 8 idag på morgonen. Jag låg uppe och tänkte på massa saker och pratade med Andreas. Jag har inte en aning om vad jag ska göra idag, men jag är sugen på att bjuda hit vänner på filmkväll eller wii, men det är bara en tanke det blir nog aldrig av.. För en stund sen kom jag på att det är lördag idag, inte håller jag koll på vilka dagar det är nu haha. Hoppas ni gör något kul sista lördagen på året, känns skönt att skriva av mig det! Ses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0